Przypinki – coś więcej niż tylko reklama


Marketing / piątek, Maj 11th, 2018

Jednymi z najczęstszych gadżetów spotykanych na targach pracy są przypinki reklamowe. Zwykle mają kształt koła, lecz zdarzają się też warianty prostokątne lub kwadratowe. Przyczepia się je do ubrania, torby, bądź plecaka za pomocą specjalnej agrafki lub magnesu. Czy tego typu reklama może być skuteczna?

Owszem, ale tylko pod warunkiem, że zostanie dobrze przemyślana.

Okrągłe badziki z ciekawymi tekstami i obrazkami to nie tylko gadżety reklamowe, ale też ulubione dodatki do garderoby niektórych grup młodzieżowych. Zwłaszcza tak zwanych „mangowców i animowców” – czyli ludzi, którzy spędzają wolny czas oglądając japońskie kreskówki. Jeżdżą też na konwenty, podczas których przebierają się za ulubione postacie. To właśnie oni najczęściej inwestują w przypinki na zamówienie. Część kupuje dla siebie, część chce zarobić parę groszy sprzedając gadżety kolegom. Oczywiście mangowcy i animowcy nie interesują się przypinkami jako jedyni i składają oni z reguły niewielkie zamówienia na plakietki.

Badziki to również ulubiony rekwizyt osób, pragnących zademonstrować swoje wsparcie dla jakiejś idei bądź projektu. Na przykład: „równouprawnienie w pracy”, „pomagam chronić polskie lasy” albo „żyj i pozwól żyć”. Podczas manifestacji albo uroczystego marszu często można rozpoznać uczestników właśnie dzięki temu jakie  noszą przypinki.

Jaki z tego wniosek? Żeby przypinki reklamowe sprawdziły się jako narzędzie promocji, muszą być użyteczne dla konkretnej grupy ludzi. Zastanówmy się – czy chętniej założymy badzik z logo Orbit, czy może przypinkę z napisem „Jedz Pij Żuj” i grafiką paczki gum?

Tutaj możecie zamawiać przypinki: http://buttonfly.pl/

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *